CARA UNTUK DAFTAR AGEN TOPUP MYMODE

Posted by Zikri Husaini on Thursday, August 28, 2008

Bayaran Keahlian

BAGAIMANA CARA UNTUK MEMBAYAR RM65 UNTUK MENJADI EJEN MYMODE?

Persoalan paling asas berkaitan mymode iaitu cara untuk membayar yuran RM65 untuk menjadi ejen seumur hidup. Ini kerana saya dapati masih ramai yang tidak tahu cara untuk membuat pembayaran untuk menjadi agen mymode.

Sebenarnya cara pembayaran ada dijelaskan secara tersusun apabila anda menekan butang UPGRADE VVIP setelah anda log masuk ke akaun freemember anda. Sebelum tu, kenalah daftar dahulu menjadi free member ejen mymode under prepaid4u , kalau tak, sampai bila-bila pun takkan jumpa butang tu >>

Jika anda masih kurang faham, saya boleh mudahkan untuk anda. Anda hanya perlu lakukan 3 langkah MUDAH sahaja untuk jadi ejen mymode under saya.

Langkah 1- BANK - IN

Anda bank in RM65 ke dalam akaun bank saya.Saya mempunyai 4 akaun bank bagi memudahkan anda bank in kan RM65 iaitu

NAMA : MUHAMMAD ZIKRI BIN MD HUSAINI

NO AKAUN MAYBANK: 151418087960

NO AKAUN CIMB: 01260013171527

NO AKAUN BANK ISLAM : 14153020121664

NO AKAUN BSN : 0413129000043748


EMAIL : zikrihusaini@gmail.com

Anda boleh bank-in dengan cara apa pun, sama ada transfer online, mesin deposit atau seumpamanya.

Langkah 2 -SMS

Sms saya di 0132220569 dengan beritahu maklumat berikut:

1)Nama bank (CIMB, MBB, BISLM, BSN, )

2)Tarikh bank in ( lihat pada slip bank )

3)Waktu bank in ( lihat pada slip bank )
Pastikan lengkap jam,minit dan saat. Taip 00 bagi saat jika tiada dalam slip

4)No tel yang nak didaftarkan dengan mymode

Contoh situasi;
Anda telah bank in ke akaun maybank saya pada 2 julai 2008, pukul 15:10:09.
No tel yang anda mahu daftarkan ialah 0171234567

Contoh sms yang anda perlu hantar kepada saya ialah:
Maybank – 020707 - 15:10:09 – 017234567 >> Hantar ke 0132220569

Itu contoh je,boleh je taip mesej versi lain, tapi yang penting, 4 maklumat diatas mesti dinyatakan dengan lengkap dan tepat.

Langkah 3- REPLY YES

Tunggu sehingga anda mendapat mesej jemputan daripada mymode. Anda HANYA akan menerima mesej tersebut setelah saya mendaftarkan anda dengan mymode.Tugas anda hanya replay mesej tersebut dengan taip YES. Setelah anda mendapat balasan mesej dari mymode yang mengandungi no pin khas untuk anda, maka anda secara rasmi menjadi ejen mymode yang sah dan berdaftar seumur hidup.

Jadi, sangat mudah untuk menjadi ejen mymode under team prepaid4u, hanya dengan 3 langkah mudah iaitu :

1)BANK - IN

2)SMS

3)REPLY YES

Diharap ia dapat membantu anda yang berminat menjadi ejen mymode yang sah di bawah team paling aktif iaitu prepaid4u).

Selepas menjadi agen topup , guideline seterusnya akan saya beri melalui email@di laman web prepaid4u.net.



{ 1 comments... read them below or add one }

Anonymous said...

Zen Mozaic 2GB $59.99

the higher the capacity the higher the price is - rembrandt2008