Jadi Agen Topup - Ezyreload.

Posted by Zikri Husaini on Tuesday, February 24, 2009

PRODUK SHAFARIES EZYRELOAD

Sumber dari, http://www.ezyreload.riledz./com (belum edit sepenuhnya..tunggu!!)

NILAI YANG BOLEH DI TOPUP & PROFIT (%)

MAXIS ELOAD RM3.00 - RM9.00 = 3%
MAXIS ELOAD RM10.00 keatas = 4%
CELCOM ELOAD RM3.00 - RM9.00 = 4%
CELCOM ELOAD RM10.00 keatas = 5%
ITALK PIN RM10 = RM9.10
DIGI PIN RM10 = RM10.00
MAXIS
012 / 017 / 014* *
Format:
KOD Telco & Nilai.Nombor H/Phone yang hendak di Topup. No PIN
Contoh : Topup Maxis RM3
M3.0124663386.1234

Hantarkan ke Server 017-9605008

CELCOM
013/ 019 / 014* *
Format:
KOD Telco & Nilai.Nombor H/Phone yang hendak di Topup. No PIN
Contoh : Topup Celcom RM3
C3.0194663386.1234

Hantarkan ke Server 017-9605008
DIGI *PIN RM10 SAHAJA
016/ 014* *
Format:
KOD Telco & Nilai.Nombor H/Phone. No PIN
Contoh : Beli PIN DIGI RM10
D10.0164663386.1234

Hantarkan ke Server 017-9605008
Dalam tempoh beberapa saat, server akan hantar PIN DG 10 kepada anda dan anda perlu memberi PIN tersebut kepada pelanggan.
ITALK *PIN RM10 SAHAJA
012/013/014/016/017/019
Format:
KOD Telco & Nilai.Nombor H/Phone. No PIN
Contoh : Beli PIN DIGI RM10
IT10.0123456789.1234

Hantarkan ke Server 017-9605008
Dalam tempoh beberapa saat, server akan hantar PIN ITALK 10 kepada anda dan anda perlu memberi PIN tersebut kepada pelanggan.
Format Untuk Pertanyaan Baki / mendapatkan no. akaun syarikat.
Sila taip :
SAL.1234
Hantarkan ke Server 017-9605008
(Caj 5 sen akan dikenakan setiap kali melakukan urusan transaksi pertanyaan baki.)
PANDUAN TOPUP PELANGGAN.


Tanda titik (dot) hendak DILETAKKAN seperti format sms diatas. 1234 adalah PIN Topup. Untuk topup nilai lain, anda hanya perlu menukarkan nilai itu sahaja samada M3, M4, M5, M6 atau C3, C4, C5, C6. Pastikan baki mencukupi untuk anda topup pelanggan, sekiranya baki tidak mencukupi, proses topup tidak akan dilakukan.

Bagi TELCO di atas, MAXIS dan CELCOM - Pelanggan akan di tambah nilai secara Autoreload (masuk terus ke dalam handphone pelanggan) dalam masa antara 30 saat hingga 3 minit, bergantung kepada sistem pengendali rangkaian MAXIS dan CELCOM.


Dalam tempoh 24 jam, anda tidak boleh topup nombor dengan nilai yang sama, sekiranya anda ingin topup juga nombor tersebut, hendaklah meletakkan nilai yang berbeza, ini bertujuan sebagai protection agar anda tidak melakukan kesilapan.


Seperti lain-lain server, anda akan menerima mesej pengesahan samada topup itu berjaya atau gagal berserta makluman baki terkini untuk setiap transaksi topup yang anda lakukan.
Untuk lebih jimat, sila masukkkan no. SERVER 017-9605008 ke dalam senarai Hotlink aktiv10 anda. Perlu diingat, no. SERVER adalah untuk urusan penghantaran mesej topup dan pertanyaan baki sahaja.

{ 1 comments... read them below or add one }

ainey maryshal said...

cop2 kamu jual topup ke???
ingat mau join la....
boleh bagitau in detail x????