Idea cari duit di bulan ramadhan (berniaga)

Posted by Zikri Husaini on Tuesday, August 16, 2011


Di bulan yang penuh barakah, Ramadan ini menjanjikan pelbagai kelebihan dan ruang ibadah dalam bulan ini .Selain daripada berpuasa di bulan Ramadan umat Islam tidak melepaskan peluang untuk berniaga sebagai salah satu cabang untuk menambahkan sumber pendapatan.

Bidang perniagaan dipilih untuk menjana ekonomi dan sebagai usaha kita untuk beramal  dan beribadah. Boleh dilakukan sepenuh masa dan sparuh masa. Itu terpulang kepada mereka. Anda mungkin berminat  nak berniaga di bulan Ramadan tetapi tidak ada idea apakah jenis perniagaan yang boleh dijadikan sumber.Macam aku pula, memangsetiap tahun memilih bulan ramadhan ini sebagai untuk berniaga dan juga rebut peluang untuk beramal sebanyak mungkin. 
Aku jual air jer. Tapi ad abanyak jenis dan pilihan air tuh memang banyak. DAn juga sering bertukar perisa air yang sedia ada. Ia untuk memberi kelainan cita rasa tekak pembeli. Tapi air yang laku, memang tak tukar. Memang kena selalu jual air itu. 

Zikri technobusiness menawarkan ebook PERCUMA untuk anda jika berminat nak menjana pendapatan khusunya pada bulan ramadhan tahun ni, pengalaman rakan kita yang pernah berniaga di bulan Ramadan. Dia nih memang jual setiap tahun.

Apa lagi yang mahu korang tunggu??Jom DOWNLOAD EBOOK NIAGA RAMADHAN

credit to informasi kerjaya.

{ 0 comments... read them below or add one }