Idea perniagaan bulan ramadhan 2014,

Posted by Zikri Husaini on Sunday, May 18, 2014



Buat mereka yang takda idea untuk jual barang di bulan ramadhan, apa kata cari barang kuih raya di pemborong terbesar kuih raya dilaman web yang akan disediakan.

Ya, bulan ramadhan semakin menghampiri kita. Kepada mereka yang berniaga di pasar Ramadhan dan mengusahakan biskut raya, sekaranglah masa untuk mengumpul stok bahan. Ketika harga bahan masih stabil, sebelum harga bahan mentah menjadi isu yang memeningkan kepala. Perkara yang biasa di musim perayaan.

Mereka yang biasa berniaga biskut raya sudah bersiap sedia. Mereka yang mahu berjinak-jinak dalam bisnes kuih raya masih sempat untuk mempelajari selok belok bisnes biskut raya ini.KLIK  BANNER DI BAWAH untuk mendapatkan panduan bagaimana anda boleh dapat duit banyak dengan menjual biskut raya.


Biskut raya sekarang sudah boleh dibeli melalui online. Mereka yang tidak sempat buat biskut raya dan tidak sempat beli biskut raya kerana kekangan kerja, boleh dapatkan biskut raya melalui online. Dan untuk pengetahuan, ada biskut raya yang seratus peratus diniagakan melalui online. Seperti biskut BiteSize Galleta.
KLIK DI SINI ATAU BANNER DI BAWAH untuk mendapatkan biskut raya yang sedap melalui online. Jadi tidak perlu lagi risau apa nak dijamu kepada tetamu kerana tidak sempat menyediakan atau membeli belah biskut raya kerana banyak sangat kerja nak disiapkan sebelum raya. 

Bagi mereka yang lebih selesa membeli biskut raya di kedai, saya mahu syorkan satu kedai yang menjual biskut raya murah buatan tangan. Ya! Dibuat dengan tangan bukan keluaran mesin kilang.

{ 0 comments... read them below or add one }