Buat duit dengan blog

Posted by Zikri Husaini on Thursday, October 5, 2017

Buat duit dengan blog bukan lagi omong kosong. Sebabnya sudah ramai yang berjaya membuktikannya.Ada yang dapat satu angka, dua angka, empat angka. 5 angka. 7 angka pun ada. Ini bukan mitos lagi, ianya satu kebenaran.

Blog zikri husaini telah menceritakan perjalanan dia macam mana dia memperoleh lebih 5 angka dalam sebulan. Memang dia tak tunjukkan earning yang exact. Korang kena register apa program yang dia cadangkan dan apa yang dia buat untuk korang berjaya.

Kuncinya dalam buat duit dengan blog ialah, fokus, usaha dan lakukan. Jangan hanya berangan, tetapi no action dilakukan.

Perlu ada target!!

Kalau nak berjaya, korang kena tetapkan target man untuk berjaya dalam buat duit dengan blog. Tetapkan matlamat untuk bulan pertama, kedua, nak berapa dapat income dalam sebulan dengan blog. Pada pendapat aku memang sudah untuk dapat income dalam 3,4 bulan pertama, sebab blog belum banyak informasi . Blog belum dioptimasikan dalam term seo.

So pendapat aku ialah target pertama ialah buat entri 10-15 entri yang mantap gitue. Dalam sebulan. Pastikan entri korang dibuat dengan sebaik mungkin. padat dengan info panjang entri dalam 1500-3000 patah kata perkataan gitu. Ini contohnya lah.

Jom buat duit dengan blog.



{ 0 comments... read them below or add one }